Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2014 09:00 - актуалното споразумение на Създателя 3
Автор: bven Категория: Други   
Прочетен: 1468 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ІІІ. Моето главно откровение My Central Revelation

Вие се развивате навътре, винаги в посока на моята душа на Създател. Това е клон от мен самия, който не живее във вас, а всъщност е отделен от вас, както звездите са изолирани от дълбоката пещера. Това място е източникът и съдбата на вашето съществуване и вие се спускате от него в пещерата на вашия животински произход, където моят глас притихва при вашите избори.
Моят план за вашето възлизане обхваща всяко създание във всички измерения от всички светове. Аз правя това като лишавам себе си от всяка функция, която може да се извършва от друг от моето създаване. На това, което Аз създавам, му е дадена силата да изпълни моята роля, като по този начин Аз съм скрит от вашия кръгозор, защото вие сте стигнали до вярването, че Аз съм това, което съм създал.
Аз съм Първият Източник и вашето съзнание за мен е хилядократно подтиснато. Аз живея в централната Вселена, толкова далеч от вас, колкото да направя темпото необяснима абстракция и все пак, фрагмент от мен се намира в пределите на вашата индивидуалност, както диаманта на пръстена и той ще издържи, толкова сигурно, колкото Аз ще издържа. Макар че има такива, които вярват, че Аз съм мит, Аз ви казвам, че моят свят е фарът на всички индивидуалности във всички времена и независимо дали вие вярвате в мен или не, вие сте безпогрешно привличани към Източника, който ви е създал.
Аз бих предпочел да ме познавате във всички времена и места, но ако го бях направил, еволюционното пътуване на моето създаване би се прекъснало и порядъкът учител - ученик в моята система на възлизане би засякъл. Аз хвърлих себе си в безбройни ордени от същества, които колективно образуват еволюционния мост на вашето възлизане до моята област. Няма стъпка от вашето пътуване, която да не е предприел вече друг в полза на тези, които следват.
Аз оформих тези думи с помощта на моето най-вътрешно създаване, известно ви чрез тези учения, като централната раса. Техният запис е поставен на вашата планета, за да катализира пределите на онези от вашият вид, които са готови да се пробудят за мен, такъв какъвто Аз наистина съм. Този запис ще премине през много поколения, понякога скрит от погледа, понякога като абстракция в символи, понякога обвит в съмнение, но винаги това ще бъде моят глас, разбулен за вашата планета.
Макар това да не е първият път, когато съм говорил на хората на вашата планета, това е първият път, когато Аз говорих чрез моето най-вътрешно създаване и оставих неизличим, многомерен запис. На повърхността на този запис е митологията за централната раса, но ако вие намерите моят глас в тази митология, ще видите другата страна на този запис, на личната интонация, която ви говори пряко, мое дете. Това е тази интимност, която аз кодирах в този запис, символизиращ мит и протягащ се до вас и това е тази интимност, която ще упорства в рамките на вашия ум и сърце, когато всичко друго ви предава.
Моят глас ще ви помогне да се свържете отново с мен. Той ще разшири вашата визия за моята област, цел и моята непоклатима любов към всяко от моето създаване, без значение къде или как вие живеете. Когато съм говорил преди на вашата планета, това беше през призмата от индивидуалности, които изопачиха моят глас и оцветиха неговия тон. Гласът на моя ум няма да пътува до вашия свят, освен ако той не се предава чрез моето създаване и се превежда до словесни символи, които вашият ум може да схване. Гласът на моето сърце прониква всички светове без превод, като суб-фотонна светлина и междумерна вибрация, която създава звук.
Аз ви се разкривам с надеждата, че вие ще разкриете на другите това, което сте намерили в мен. Не чрез лицемерно набожни думи, а по-скоро, чрез предефиниране на нашата връзка и живеене в съответствие с тази нова яснота. При това ще пуснете като решителен край това, което Аз съхраних много отдавна във вас - фрагмент от самия мен, кинжал от светлина, който ви придава вашата собствена значимост.
Наистина, това е моето главно откровение.. Аз съм тук, под тази митология, за да пробудя вашата животинска същност за нашата връзка така, че вие да можете да потиснете вашето самомнение. Това е изкривяването между нас. Не пространството или времето, са тези, които което разделят и изтъняват нашата съзнателна връзка. Това е вашето желание за превъзходство в пещерата на вашето съществуване и да получавате удоволствие от това и само от това.

Аз ще оставя на други да дефинират психологическата мъдрост и здрав разум на поведенията на успеха. Моите думи проникват някъде другаде, до място във вас, което е податливо, невинно, предано и понякога слуша за атонален намек на моето присъствие. Когато то се намери, тази част от вас - като инструмент в мощен резонанс - ще вибрира в съответствие с моя глас.

Всичките ваши религии преподават боготворене на божеството и доктрина за човешкото спасение. Това е основната прилика в религиите на вашата планета. Обаче, Аз не съм божеството, върху което попада вашето боготворене, нито съм създателят на вашите доктрини за човешкото спасение. Боготворенето ми, като се имат предвид парите или морала е ненужно. Просто като изразявате вашите автентични чувства на благодарност към моето най-вътрешно присъствие във вас и другите, вие разпространявате вашето боготворене неизменно в моята област.
Това е чувството, че вие трябва да търсите свръх запас, изправени пред объркаността на живота. Това е разкриването на моето сърце към вашето сърце. Живейте в яснота. Живейте с цел. Живейте в познанието, че вие сте в мен и Аз съм във вас, и че няма място, отделно от нашето сърце.
* * * * Извадка от камера 23 - Един от трите писмени елементи от работна група - известна като WingMakers, приписан на Първия Източник.




Гласувай:
8



1. django - Кой ги пише тези глупости не ми е я...
02.09.2014 12:57
Кой ги пише тези глупости не ми е ясно? Човека не е бог и никога няма да бъде. Въпреки че змията в райската градина успя да го баламоса на тази тема.
цитирай
2. bven - На 1: django, имаш право на мнение...
02.09.2014 19:21
"Живейте в яснота. Живейте с цел. Живейте в познанието, че вие сте в мен и Аз съм във вас, и че няма място, отделно от нашето сърце. "
Бъди щастлив, където и да си.
Намасте!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14933714
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39061
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава