Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 23:44 - Мобилтел смърди на нечестни пари
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13603 Коментари: 26 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


От известно време се дразня на Мтел, а от днес вече искам да се сбия с някой там. Или със всички там. И като приключа това, което съм започнал, много дълбоко ще се замисля дали да не прекъсна клиентстването си в първия български GSM оператор.

Нека да разкажа...

Както често споменавам из постингите си, пътувам в чужбина доста. От м. март до сега пътувам всеки месец, за по няколко дни, а в различни случаи и няколко пъти за по няколко дни в месеца.

Миналия месец имах резидентен период за магистратурата си, този път в Унгария. Бяхме настанени в едно градче на 30-ина км. от Будапеща, в едно уютно хотелче, което беше отдалечено от всичко, включително и от най-близкия интернет клуб (около 45 мин. пеша). Аз реших, че бих могъл да използвам новите технологии и възможностите, които предоставят, за да проверя електронната си поща на лап-топа с интернет през мобилния си телефон, който както се сещате е с номер на Мтел. Все пак обаче, реших да проверя какави са тарифите, за да си направя някаква сметка. Обадих се на Мтел call center-а и ги попитах следното:

"Намирам се в Унгария, използвам услугите на Водафон, както препоръчвате вие. Кажете ми колко ще трябва да платя, какви са тарифите за интернет през телефона като крайна цена."

Отговорът беше: "4,80 лв. на мегабайт, като колкото повече МБ използвате, толкова по-евтини стават."

Втори въпрос: "И това е крайна цена на интернет през роуминг от Унгария?"
Отговор: "Да, това е крайната цена!"

"Чудесно!" - помислих си аз. Това означава, че мога да си проверявам мейла през оставащите три дни от престоя ми всеки ден, по веднъж, за по няколко минути. И така и правих. По мои сметки и засечки на компа, съм изхарчил не повече, ама просто върховно и немислимо не повече от 5 макс 6 мегабайта. И то при скорост на и-нет от 115 кб/с, представете си това колко време би ми отнело. И нито съм отварял снимки, нито съм пращал файлове, нито съм получавал, нито са се ъпдейтвали програмки... нищо... 

Та сигурен, че съм използвал не повече от 6 мегабайта, което по 4,80 лв. на МБ прави 28.80 лв., весело кацам на летището в София, включвам телефона и получавам смс, който ми казва, че съм достигнал кредитния си лимит. Който е 200 лв! И почвам да си мисля как е възможно да се случи. Всъщност мислех си колко е невъзможно да се случи. Защото в деня, в който започнах да си проверявам мейла, ми нулират сметката. Т.е. започнах на чиста сметка и не би следвало да имам предишни някакви натрупвания. Ок, реших да изчакам да излезе фактурата. Сметката ми се нулира на 6-то число и на 7-мо фактурата ми е готова.

От няколко дни обаче, като звънна на *88 и се опитам да си проверя текущата сметка, един женски глас ми казва, че в момента не могат да ме обслужат точно с тази услуга и да звънна отново след 16.00 ч. Като звънна след 16.00 ми казва да звънна след 22.00, а като звънна тогава, ме съветва любезно с автоматичния си глас да звънна след 24.00 часа. Е, да стоя до след полунощ, за да си чуя сметката малко не ме кефи. Особено сед като на другия ден отново се повтаря цялата случка.

Днес обаче, частично имах достъп до тази услуга. Казаха ми, че стойността на фактурата на моя номер с ДДС е 280.00 лв.! Естествено реших, че не съм чул както трябва и прослушах отново. "Няма грешка, Митак! Вътре си с 300 лева от заплатката, дето я изкарваш потейки се в офиса докато хората се пекат по плажовете...".

Опитах се да погледна фактурата он-лайн, на корпоративния сайт на мтел, където обаче се оказа, че фактурите ми не са качвани от м. май. По някаква причина. Звъннах аз на *88, изпълнен с желание за разговор с непознат глас, но уви, всичко което чух беше една изтъркана мелодия на някаква песен от края на 90-те. На петата минута реших, че никой от Мтел не иска да си говори с мен, а и нямах повече време да се занимавам с това. Имах по-интересна задача - да преодолея блокадата на Цариградско и да стигна от Дружба до ЦУМ за 40 минути.

Няколко часа по-късно вървях по Графа и Славейков, сетих се че има офис на Мтел наблизо и свърнах по Раковска. Влязох вътре, изчаках си реда и се настаних на гишето с грация, присъща само на човек, зареден пушка двуцевка и колан с гранати.

Първо метнах едно малко ножле, с усмивка разбира се: "Добър ден, опитвам се да си разбера текущата сметка от няколко дни, но от кол центъра ми съобщават, че услугата не е достъпна. Вие имате ли представа какъв е проблема?"

- Ми не, то понякога системата прави грешки. Ще трябва да изчакате.
- Добре, до кога ще трябва да изчакам, за да си рзбера текущата сметка?
- Ми не мога да ви кажа. Опитвайте по-често, за абонати на договор услугата е безплатна и не ви се таксува, така че няма да имате проблем.
- Ок, значи не е ясно каква ми е текущата сметка към момента. Нито за мен, нито за вас, така ли?
- Това е временно, системата...
- Добре, добре... Не ми обяснявайте системата. Кажете ми каква е стойността на фактурата ми?
- 280 лв.
- Чудесно, мога ли да получа разпечатка, защото много рядо плащам такива сметки и малко ми е странна тази сума.
- Ами чакайте да погледна... Имате роуминг и повече от 180 лв, за Интернет в роуминг.

Тука бързо смятам на ум, че 180.00:4.80 (колкото ми бе съобщена цента за МБ интернет в роумин) прави 37.5 мегабайта. Хе-хе... Аз че съм идиот - идиот съм, ама не съм чак толкова малоумен, че да изхарча 40 МБ в роуминг. Все пак...

- Добре, ще ми дадете ли подробна разпечатка, искам да видя точно кога колко МБ съм изразходвал. Там нали пише?
- Пише, разбира се, всичко пише, но се опитвам да ви спестя 4.50 лв., колкото струва разпечатката. Чакайте сега да видя...
- А дали ще може да погледнете колко струва 1 МБ в роуминг, в страна от ЕС, защото малко не ми излизат сметките. Според колегите ви от *88 един МБ е 4,80 лв., но малко не ми се засича с това, което аз си мислех. Излиза, че е няколко пъти повече.
- Да, момент само. Сега ще погледна... А, много странно. При мен излиза че е 2,50 лв.!
- Имате предвид 2,50 на МБ, а не 4,80, така ли? С ДДС?
- Ох, много странно, наистина... Защо ли така се получава?
- Ще си получа ли разпечатката?
- Ами да, ако наистина смятате че ще ви е полезна.

"По дяволите, не съм дошъл да ме учиш! Искам си разпечатката веднага!" - светна ми една мисъл в главата и усетих, че съм се надвесил над девойката малко повече отколкото е необходимо, а пък тя вече се потеше и морно отмяташе кичурите от челото си. С прическа беше иначе...

- Да, ако обичате.
- Ок, начислих сумичката към сметката за следващия месец...
- Добре, остана и разпечатката да ми дадете...

10 секунди...

- Всъщност знаете ли, има някакъв проблем с разпечатката. Понеже фактурата е излязла днес, в системата все още няма подробна разпечатка на услугите за тази точно фактура.

"Е, не... искам някой да ми каже, че не е истина... Кажете ми че Мтел не са нещастни крадци! Само че, колкото и да ми го казвате, няма да ви повярвам!"

- Как така?
- Ами не знам, системата нещо...

Точно в този момент ми се искаше да кажа на девойката, че може да го духа колкото иска. И тя и системата и колегата й, който ме поглеждаше подозрително през стъклото на бекофиса и се чудеше какво правя там 20 минути. Не го направих, защото вътре имаше един полицай, а щях и него да го пратя да прави неприлични неща...

- Ок, какво правим тогава? Не можете да ми кажете текущата сметка, не знаете защо електронните фактури ги няма на сайта, не знаете колко струва един МБ интернет, не можете да ми изкарате разпечатка. Можете ли поне да ми отчислите тези 4,50 лв., които преди малко ми начислихте?
- Ами всъщност не мога.
- Сериозно ли говорите?
- Да няма как да върна системата назад.
- И какво препоръчва системата в такъв случай?
- Ами изчакайте малко...

Девойката стана и отиде в бекофиса, при младежа който приличаше на бек. Малко си говориха, тя му обясняваше, той на нея също... Върна се и седна, видимо уморена от мен и от това, че е притисната в ъгъла, с опряна двуцевка  в главата и гърмящи гранати около нея.

- Не можем да отчислим парите.
- Ок, вие така и така сте тук. Може ли да мина след 1-2 дни, когато ще можете да ми дадете подробна разпечатка и да ми я дадете тогава без да плащам отново?
- Ми не може. Операциите имат номера и системата...
- Добре, добре... ясна ми е системата. Дайте ми разпечатка за предния месец и да приключваме по някакъв начин.

Даде ми разпечатка за юни.

- И все пак да ме насочите към кого да се обърна за това, че не мога да видя никъде нито фактури, нито текущи сметки, нито какво съм изразходвал?
- Ами не знам към кого точно да ви насоча. Опитвайте в Интернет и на *88. 
- Кога да мина за разпечатка?
- След 1-2 дни.

След 1-2 дни ще мина. Не се и съмнявам, че ще измислят начин да ми вземат парите, които са решили, че трябва да вземат. Но искам поне да видя докъде ще стигнат с лъжите си. Някакви препоръки от вас?

От днес реших, че Мтел смърди. На нечестни пари.



Тагове:   Мобилтел,   нечестни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luminous - Лелеее....
09.08.2007 00:19
ама откъде имаш толкова нерви, бе човек!
Аз да съм вдигнала МТел, мтелк-ите и мтел-човците на главата си!
Не че това решава проблема, но просто ти завидях на търпението!
А на г-цата (или г-жата) не й ли хрумна първо да ти извади разпечатка и после да ти начислява такса? Не, нека да позная - системата не им позволява, нали ?!!
Брех, че умна тази система!
Препоръка ли - има още 2 оператора в България.
И за там нерви трябват обаче.
цитирай
2. zari - Чакам продължението и ако наистина се окаже, че мамят и са
09.08.2007 09:15
безскрупулни, да им обявим бойкот!
цитирай
3. thomas - В телефона ти е записано.
09.08.2007 09:28
Нали ползваш GPRS-а на телефона? Само е трябвало да погледнеш (а и може би все още можеш) в лога на апарата - там си пише точно колко мегабайта са минали през GPRS модема му. Освен полезните мегабайти има още много други, които се точат покрай тях. Освен това не се заблуждавай, че скоростта от 115 кбита/сек е малка - в края на краищата с нея е 15 кбайта/сек или 900 кбайта в минута. Т.е. за един час можеш да си преточиш над 50 мегабайта! Без никакъв майтап!

Не бързай толкова с изводите. Това, че малко оператори в МТел са достатъчно компетентни, за да ти кажат защо точно се е случило нещо, още не значи, че то не се е случило. Вярно, слушал съм всякакви теории за това колко лъже МТел, но в групата от над 100 телефона, която управлявам, не сме имали нито един случай на нещо съмнително и необяснимо.

Разбира се, има неща при тях, с които дълбоко не съм съгласен, и то точно свръзани с роуминга, но не и с това как си спазват определените от самите тях правила (които също може да не ми харесват финансово, но говоря за това, че поне си ги спазват).
цитирай
4. анонимен - ПРИЯТЕЛЮ,
09.08.2007 09:33
сагата с мобилните оператори никога не свършва.Бях с М-тел /един от първите им абонати/.Проблемът с роуминга е , че никога не си наясно какви пари ще платиш и разбира се ти излиза солено.Когато спрях единия от телефоните си,три месеца след това ми излизаха сметки и още три месеца абонаментни такси.Не помогнаха ни разправии, ни жалби.Имах усещането,че разговарям с най- некомпетентните люде на тая земя.Дори ми изпратиха писма,че ще ме съдят и т.н./в изпращането на писма и хабенето на хартия грешка нямат!
Сега съм на друг оператор,ама и там глупостта е завладяла огромни територии.
Желая ти все пак успешна развръзка на ситуацията,а ако решиш да бягаш от там - коректност и компетентност на новия ти довереник!
цитирай
5. thomas - И още нещо...
09.08.2007 09:33
Мегабайтите в интернет се таксуват стъпаловидно, както и sms-ите. Първите два са ти по 4.80 лв., следващите три са по 3.60 лв. и т.н. Малко ме учудва само, че това е цена за роуминг, защото ми се струва прекалено мила - доскоро това бяха цените за България.

А в сайта на МТел би трябвало да можеш да прочетеш всичко това.
цитирай
6. gantree -
09.08.2007 09:36
препоръка № 1 - никога не ползвай интернет през мобилен телефон;

препоръка № 2 - спестявай си всички възможни разговори с оператори и/или на безплатните им номера за услуги и в кол-центрове;

препоръка № 3 - проверявай си сметката чрез SMS, вместо чрез *88; за проверка на текуща сметка в Мтел изпращаш SMS със съдържание "11" (единадесет, без кавичките) на кратък номер 1001 (без код отпред), и получаваш обратен SMS със сметка до момента в рамките на минута-две; ако искаш да провериш стойността на вече излязла фактура за предния изтекъл период, тогава пращаш SMS със съдържание "12" (дванадесет, без кавичките), и получаваш обратен SMS със стойността на вече излязлата последна, но неплатена фактура;

препоръка № 4 - пази си нервите (защото парите се изкарват), всички мобилни оператори са такива;

поздрави
цитирай
7. анонимен - Bandit
09.08.2007 09:37
Както е казал един наш писател "Всичките са маскари" :))))
цитирай
8. thomas - @gantree
09.08.2007 09:51
Имай предвид, че проверяването на сметката, докато си в роуминг, не е безплатно :-) а отделно от това и самите такси в роуминг идват по-късно, понякога със седмици.
цитирай
9. gantree - до thomas
09.08.2007 10:04
пак погледнах какво съм писал, и не видях никъде да съм написал, че проверката на сметка чрез SMS е безплатна; плаща си се съответният SMS на съответната цена за SMS както всеки друг - едиколкоси за един SMS независимо дали си в роуминг или не; във всеки случай е далеч по-добре да си провериш сметките с SMS веднага, вместо да си губиш времето по безплатни номера или в обикаляне на кол-центрове;
таксите за роуминг наистина се забавят известно време, но не чак със "седмици";
цитирай
10. анонимен - И аз ти се чудя човече
09.08.2007 10:05
аз да съм ги изпозастрелял тези гадове. Лошото е че не са единствени и Глобул са същата стока.
цитирай
11. thomas - @gantree
09.08.2007 10:20
Да, със седмици. Операторите рядко си разменят файловете с услугите, ползвани в роуминг. Но и с дни да е, това пак не ти помага да разбереш динамично колко си изхарчил. Затова ключът е добрата подготовка с това кое колко струва и качествен самоконтрол (като това, което казах - от телефона да си проверяваш колко трафик си направил).
цитирай
12. анонимен - виждам ги само през снайпер
09.08.2007 10:25
ккато казваше един мой познат тези ги виждам само през снайпер или с други думи казано - няма оператор който да не надписва сметки. Някой да се сеща откога - от коя година м-тел обявяват на какъв принцип става отчитането на минута ? Още в зората на мобилните комуникации не веднъж съм задавал въпроси на манкенките в техните офиси - но отговор никакъв - не знаели били ! Кой знае питам ? ... Без отговор. какво да говорим какво да приказваме (както казваше един мой приятел)
цитирай
13. thomas - Всъщност винаги се е знаело...
09.08.2007 10:53
На какъв принцип се отчитат минутите и секундите винаги е било ясно. И не само у нас, ами и при всеки отделен оператор в роуминг. Нежеланието да се вникне в една сложна система още не значи, че такава няма или че тя не работи добре. Всъщност има много други проблеми, особено в роуминг, за които наистина не е ясно как се решават - примерно като звъниш, получаваш тишина вместо свободно, чакаш да чуеш свободното, вместо това след 15-20 секунди си поглеждаш телефона и там пише, че върви разговор. Без някой да ти е вдигнал, без дори да си получил сигнал свободно, заето или каквото и да е. И да, в такива случаи се оказва, че този разговор го плащаш, и понеже е в роуминг, това ми е струвало понякога по 10-12 лева на ден, ако ми се случи достатъчен брой пъти.
цитирай
14. анонимен - решено
09.08.2007 11:14
ставам мобилен оператор, все ще сме на далавера. то не им е лесно и на операторите.
цитирай
15. moony - ...
09.08.2007 11:37
Ето затова вече не съм на Мтел.
Всички оператори смърдят, но Глобул поне не ме реже с парите. Засега. Да се надяваме и за вбъдеще.
цитирай
16. sis - идея
09.08.2007 12:35
имах не точно такъв, но подобен проблем. В смисъл, начислени пари, които не трабяваше да взимат. Грешка в системата. Ква да праиш. Тая мацка да не ти казва, че няма към кой да се обърнеш, щото...и тя си има шеф. Кажи й да те свърже с някой от шефовете. На мен ми върнаха сумата, като я ползвах като минус следващия месец. Тва за 4,50-те ще свърши работа. А за интернета. - разговорите със *88 се записват. Заплаши ги със съд. и може да решат, че не им се разправя за 200 лв. и може да ти ги върнат. Пък и много кофти реклама ще натрупат. И клиент ще загубят. Кажи им че ще ги съдиш. И дано да има ефект.

Тоя ми коментар можеш да го изтриеш, ако решиш.

:):):):):)
цитирай
17. анонимен - Аз имах проблеми с глобул. Вдигах ...
09.08.2007 15:52
Аз имах проблеми с глобул. Вдигах скандали и ме мразеха, поради факта че ме бяха ощетитли е 50 лева повече.
След месец ме търси купиер да ми даде писмо.
Извиняваме се за неудобството и ми приспаднаха парите от сметката.
Гониш ги до дупка, пишеш молби, жалби и си правиш копия пред тях, под предтекст, че ги пращат в Агенцията за защита на потребителите и Господари на ефира.
Успех.
Има проблем със системата и а не можеш 2 дни да си проверя сметката.
цитирай
18. tessy - ужас,
09.08.2007 19:09
наистина, но както е казал някой по- горе, всичките са един дол дренки... РАзмишлявайки, то и в Италия, където съм положението не е по- розово :)))

Поздрави...
цитирай
19. анонимен - Според мен цената на МБ в рпуминг е ...
09.08.2007 20:32
Според мен цената на МБ в рпуминг е много по висока и само първата мацка на която си звънял те е объркала и от там произтича всичко. Ако този разговор е записан може да докажеш нещо-иначе не. А от къде мисля че цените са по-високи. Ами за 4.80 в България и 4.80 в роуминг-как мислите дали цените ще са еднакви. И тук http://www.mtel.bg/mobiltel/prices/prices5_3.php са написани цените-забележете какво пише "- Посочените цени се отнасят само за мрежата на М-Тел."
А за това че два дена неможе да си провериш сметката е вярно-това беше на всички абонати-явно нещо правят по системата.
цитирай
20. thomas - Правилно!
09.08.2007 20:39
http://www.mtel.bg/roaming/umts_gprs/eurodata/tariffs.php
Ето тук са написани цените за GPRS в роуминг в Европа, и то според мен те са валидни САМО ако си си активирал тарифа EuroData, която е преференциална. Но нещата дори и при нея звучат като 17.90 лв. за мегабайт, което е много по-логично от това цените да са същите като в България.

Наистина сега остава да успееш да докажеш, че на *88 са те излъгали. Разговорите наистина се записват, но ще трябва да си спомниш максимално точно дата и час, а най-добре е ако помниш и името на оператора, с който си говорил!

Та така - може и да е дървено, но не е измама! ;-)
цитирай
21. анонимен - Пак съм аз. Погледнах цените на р...
09.08.2007 20:42
Пак съм аз. Погледнах цените на роуминга с Унгария с оператор Водафон(до колкото разбрах него си използвал) и там са описани цените на интернет. Вижте тук http://www.mtel.bg/roaming/countries/details.php?id=79&oper_id=181 Както се вижда в зависимост от това на какъв роуминг план сте-дали DATA WORLD или EURO DATA заплащате от 2.49 до 1.39 лева за !!!! 100КБ !!!! Умножено по около 10 сами можете да си сметнете колко прави. Да не говорим че "Интервалът на таксуване е 100 Kb.
Всеки започнат интервал се таксува като цял."
И дори да сте ползвали 101КБ висе таксуват 200КБ.
Единствения шанс е да докажете че служителката им ви е заблудила. Дано да можете да си спомните името и-тя 100% го е казала когато сте се обадили и датата на която сте се обадили.
цитирай
22. анонимен - по темата
09.08.2007 21:04
аз също съм имал проблем с Мтел бяха ми тарифирали трафик 2 пъти за Vodafonlive
но искам да ви уверя че и двапъти ми върнаха сумата от 70 лева
така че за мен Мтел не са мошенници!
за 3 години с тях 2 пъти съм имал проблем но са го решавали коректно!
цитирай
23. анонимен - МАЛКО МАТЕМАТИКА
10.08.2007 00:06
МАЛКО МАТЕМАТИКА

според страницата на МТел:
http://mtel.bg/roaming/countries/details.php?id=79&oper_id=181

Абонат на договор с Мобилтел се намира в Унгария, ползва роуминг с Vodafone

GPRS/UMTS роуминг
DATA WORLD

Цена за 100 KB <-- ЦЕНАТА Е ЗА 100KB !!!
До 1 MB - 2.49
Над 1 MB - 2.19

т.е.
първият MB e 10*2.49 = 24.90 лв/MB
след това е 10*2.19 = 21.90 ле/MB

или за 6MB сметката ще ти е = 24.90 + 5*21.90 = 134.40 лв

ако 180лв е бил само GPRS - то си ползвал ~8,08 MB
(180-24.90)/21.90 = 7.082 + 1

цитирай
24. анонимен - Мииии
10.08.2007 01:40
Ми не знам какво да кажа, освен, че Мтел са изедници :) В Роуминг цените на абсолютно всички услуги са надути, гледаме тези лъскави реклами по телевизията на Vodafone и Мтел и си мислим, че те са големи партнюори и, че ще минем тънко, ама няма да стане.. сега се притиснявам, че съм в Гърция и съм писал около 20 sms-a (и аз съм на сметка и ползвам водафон) не знам като се прибера каква фактура ме очаква :)
цитирай
25. thomas - Не МТел.
10.08.2007 07:19
Всички мобилни оператори в целия свят са изедници, когато става дума за роуминг! Това е неприятната истина. Сега, когато ги накараха да свалят роуминга в Европа, нещата поне тук стават почти нормални. И все пак един sms в роуминг ти е около лев и нещо. Само няма да се пУашиш! ;-)
цитирай
26. dimitko - @luminous
10.08.2007 20:01
Ми не знам, имам нерви в излишък явно. Просто са ме учили да не се държа селски, което не се отнася за служителите на Мтел. И по-конкретно за тази служитека. След малко ще постна днешно продъжение на историиката и ще разбереш защо ;)

@zari
Бойкот - ок, ама как? Нали се организираха няколко пъти разни такива бойкоти, ама май нищо не стана. Много са силни, трябва да им се признае! Но знае ли човек, може и да опитам ;)

@thomas
Клинет съм на Мтел от 7 години. До преди една седмица бях готов да се закълна в тях. Никога не съм имал проблеми със сметки и фактури и т.н. и съм се отнася с недоверие към хората, които твърдят, че Мтел надписва сметки. Но е факт. Иначе съм съгласен с почти всичко, което казваш ;)

@анонимен 1
Прав си за мобилните оператори. Мисля си обаче какво трябва да направим, за да променим отношението им към клиентите. Не искам да ме лъжат, по дяволите! ;)

@gantree
Препоръка №4 най- ми допада. Но понякога няма как да се сдържиш, нали..? ;)

@moonlight
Мислех си да го направя, но видя ли линка "Клипче". Общо взето това се получи... ;)

@анонимен 3
Ауу, това за снайпера много ми хареса. Ще го вкарам в употреба ако нямаш някакви copy rights ;)

@анонимен 4
Айде, и аз искам да съм мобилен оператор. Даже искам да работя за Мтел.

@sis
На път съм да направя част от нещата, за които говориш. Ще видим какво ще се случи. И разбира се, ще ви държа в течение. ;)

@анонимен 5
Ще опитам, пък ще видим. Всъщност, те само биха спечелили с това, че ще ми върнат парите. Евентуално... ;)

@анонимен 6
Да, знам че е така. Кол-центърката ми е дала грешна цена, но аз нямам причина да не и вярвам. Сега нека тя да ми плати сметката или да ми върне парите ;) Имам разпечатки за последните си 2 фактури (вече), а там разговорите са описани, тези с *88 също ;)

@анонимен 7
Искам и аз твоя късмет. Всъщност, защо не дадеш малко съвети? Как ги убеди, че са ти надчислили сметката?

@анонимен 8
Благодаря ти! Едва и някой от Мтел би могъл да сметне и да обясни по този начин! ;)

@анонимен 9
И аз идвам в Гърция ;)

@ всички
Днес пак ходих в Мтел. Ще напиша нов постинг за случката ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1397508
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031