Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2009 22:22 - Допитване за лого и лозунги на кампанията за кметските избори.
Автор: teodordetchev Категория: Други   
Прочетен: 11886 Коментари: 25 Гласове:
7



Имам удоволствието да съобщя, че кандидатът за независим кандидат за кмет на София – Теодор Дечев (тоест моята „противоречива личност”), получи като дар от художника Веселин Праматаров две комплекта проекти за лого, комбинирани с няколко за сега условни но напълно възможни лозунги на кампанията.

 

Смея да смятам изключително талантливия художник Веселин Праматаров за свой приятел и съм безкрайно поласкан от жеста му. Познаваме се от години и с възхищение наблюдавам развитието на издателство „Сонм”, което той и съпругата му стопанисват вече толкова години.

 

Без да смятаме това за скрита реклама (по-мнителните читатели просто да го смятат за явна и преднамерена реклама ...), предлагам някои интересни линкове, които достатъчно добре обрисуват деятелността на издателство „Сонм” и неговите стопани:

 

Представяне на издателство „Сонм” в сайта на Българското общество на хуманитарните издатели:

http://www.bsph.org/index.php?view=publishers&show=info&mid=4

 

Книги на издателство „Сонм” в он-лайн книжарницата www.books.bg :

http://www.books.bg/books/publisher/270/

 

Книги на издателство „Сонм” в книжарници „Хеликон”:

http://www.helikon.bg/books/publisher/270/

 

Книги на издателство „Сонм” в електронната книжарница www.mobilis.bg :

http://www.mobilis.bg/articles/by_field/47004

 

Книги на издателство „Сонм” в електронния магазин www.store.bg :

http://www.book.store.bg/c/p-l/m-358/sonm.html

 

Тодорка Минева – главен редактор на издателство „Сонм” в Уикипедия:

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B0

 

А сега и предлаганите варианти за лого и лозунги:

 

ВАРИАНТ 1

 

 image

 

ВАРИАНТ 2

 

 image

 

ВАРИАНТ 3

 

 image

 

ВАРИАНТ 4

 

 image

 

ВАРИАНТ 5

 

 image

 

ВАРИАНТ 6

 

 image

 

ВАРИАНТ 7

 

 image

 

ВАРИАНТ 8

 

 image

 

Очаквам всякакви мнения за избора на лого и лозунги. Ще се радвам съмишлениците ни (моите и на екипа) в блогосферата да допринесат за оформянето на стила на кампанията.




Тагове:   лого,


Гласувай:
7



1. aidasv - Поздрав !
25.10.2009 23:02
Вариант 1 - това е най-естественият вариант с който се информира за кандидатурата на Теодор Дечев, а дали с да или с не всеки който има право да гласува остава сам да си прецени. Противното означава копие на действията на политическите партии да се налага макар и плакатно за кого да се гласува.
цитирай
2. rumyrayk - варианти 1 и 2
25.10.2009 23:27
ми допадат най-много. 3 също не е лошо.
Вмъкването на Писанието в политически лозунг не ми звучи добре. А `ДА`е вече твърде преекспонирано.
Успех! :)
цитирай
3. teodordetchev - И аз си мисля, че ДА-то е ...
25.10.2009 23:34
... използувано доста до сега.
цитирай
4. emilrogov - 1 и 2
25.10.2009 23:38
Вариант 1 и 2 са с най-точни и с най-ясни послания. Мисля, е останалите не биха направили впечатление на избирателите.
Успех и от мен!
цитирай
5. dressy - и аз
25.10.2009 23:56
също съм за 1 и 2
Успех!
цитирай
6. kobata - Определено съм за номер 7!
26.10.2009 00:26
Определено съм за номер 7!
цитирай
7. toross - Повече предпочитания за
26.10.2009 00:34
Вариант 3 и по-слаби към № 5. Могат да се използват и двата варианта, но поздрави за добрата работа.
цитирай
8. анонимен - Бих предпочела първи
26.10.2009 00:51
или трети вариант! Насочени са към най-широк кръг избиратели.:)
Успех!
цитирай
9. henzelski - Вариант 1,
26.10.2009 06:40
защото е ориентиран към всички...;)
Поздрави и успех!
цитирай
10. анонимен - Хензелски,
26.10.2009 08:29
прав си; но е нужен и призивът "Остани си син!" по съвсем прозрачни причини.
цитирай
11. bovari - За мен също №1
26.10.2009 10:24
най-равностойни са - Теодор Дечев от една страна и гражданското действие от друга!
Граждани много, вкусове разни-обединяващото - Теодор Дечев и ....действието.
Поздрави!
цитирай
12. ran - Вариант 1
26.10.2009 12:01
( но защо "кандидат" - направо "кметът на гражданското действие!" )
цитирай
13. lion1234 - Аз съм за...
26.10.2009 12:04
вариант номер 5.
цитирай
14. kobata - Еее, сега. . . аз пък никога не съм бил ...
26.10.2009 13:27
Еее, сега... аз пък никога не съм бил "син"! Не харесвам "сините"! И не бих гласувал за "син" кандидат!
цитирай
15. plamenkost - На мен ми харесва Вариант 1
26.10.2009 18:41
Малко ми се струва дълъг лозунгът, но аз по принцип обичам да съкращавам :). Аз лично бих ползвал Кандидатът на Действието. Цветовете ми харесват, добре са подбрани.
цитирай
16. gothic - Някак си
27.10.2009 00:31
ме грабна № 3. Не знам точно защо, но това е моят избор....
цитирай
17. анонимен - Variant 1, kategorichno.
27.10.2009 01:59
Variant 1, kategorichno.
цитирай
18. анонимен - Нека, все пак, помислим
27.10.2009 02:17
Заигравката със синьото не е уместна! Да се използва 'ДА' също така! Цветовете са хубави, но не мога да разчета какво изписват във Вариант 1. Използването на номер 20 и 20 години от прехода е погходящо, но не знам дали в логото му е мястото! Щеше ми се да имам още варианти за избор. И само да питам:
- защо зеленият цвят е дъга, която или отива наляво, или надолу?
цитирай
19. mamkamu - ДА!
27.10.2009 16:49
Хайде и аз да се изкажа. Ще взема да ги оценя по десетобалната система.

Вариант 1
Думата "кандидат" ми звучи, като кандидат-подофицер или кандидат-гимназист:) Не може ли да се смени с кмет, както предлага ran. Иначе ми харесва! Оценка 8

Вариант 2
Тук въпроса е колко ще изгуби нашия човек, ако се отъждестви със синьото. Според мен ще загуби по-малко, отколкото ще спечели, защото тук се намесват чувства, чрез които информацията се запомня по-добре у евентуалната синя електорална единица. Кратъко и ясно. Оценка 7

Вариант 3
Запомнящ се лозунг, който обаче е малко дългичък! А и намирането на случайни съвпадения и извличането на символики от тях май беше модата на 90-те! Оценка 6

Вариант 4
Използването на Библията, дори за цитат, в сфери извън религиозните, според мен е проява на лош вкус. В този случай Матей няма да помогне, а само ще навреди. А и самия лозунг си е дългичък. Оценка 3

Останалите лозунги се повтарят и автоматично отпадат заради наличието на това "ДА". rumyrayk го е казала по-горе и аз съгласен съм с нея. Не че примирам в захлас по първото лого, но ако трябва да сравнявам между острохуйник и банално "ДА", избирам острохуйника. Поне хвърля хората в размисъл, да се чудят, какво точно значи :)

Мнението си е мое, а оценките ги раздавам от желание да си ситематизирам избора. Не че разбирам много от художествено оформление :)
цитирай
20. mamkamu - A
27.10.2009 17:46
А! И още нещо.

Ако вариант 1 и 2 ще остават, сивата бюлетина в №1 ще се наложи да се смени с друг цвят, защото посланието в №2 някак си противоречи на този сив фон на бюлетината в №1.
цитирай
21. анонимен - Юрий
27.10.2009 20:01
Вариант 1 - Точно, ясно, стегнато и изчерпателно.
цитирай
22. анонимен - мим
27.10.2009 20:36
вариант 1 е чудесен
цитирай
23. wonder - Вариант 1
27.10.2009 23:27
Заради неговото ПрОто /Първост/, защото първото усещане е най-истинско! :)))
цитирай
24. demograph - 2
28.10.2009 01:14
number 2 !!!
цитирай
25. geranul - Вариант 1
28.10.2009 01:37
Но слоганът не ми харесва - много е травиален - не дава обещание, слива се с кандидатурите на ГЕРБ и РЗС. Просто липса разпознаваем акцент. Мисля, че слоганът трябва да акцентира върху положтелните страни на г-н Дечев, и върху недостатъците на опонентите му.

Нещо в смисъл - Теодор Дечев - "Аз работя за софиянци!" или "Вашите желания са мое задължение" или "Софиянци, Вие сте моят работодател"

”София в добри ръце” е мотото на Фандъкова
"София има право да е различна” е мотото на Кадиев
г-н Дечев, бъдете по-агресивен и по-реален от Вашите конкуренти.

Р.S. г-н Дечев, не давайте обещания, а покажете екипа си на хората и посочете, кой точно експерт, кой проблем ще решава повреме на Вашият мандат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teodordetchev
Категория: Други
Прочетен: 5843712
Постинги: 785
Коментари: 3552
Гласове: 53008
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Social Security Watch – Блогът на Емилия Милчева
2. "Най-доброто" от политологическите публикации в блога.
3. Един млад политолог - блогът на Тодор Райков
4. Нов икономически блог на проф. д-р Румен Младенов Георгиев
5. Блогът на асистента за икономиката, такава каквато е.
6. Изтегли си книгата „България и Украйна – цивилизационни разломи и политически успоредици“
7. Мартин Димитров
8. Блогът на Теодор Иванов - Кобата
9. Блогът на Мариан с историко - политическа насоченост
10. Свалете си книгата „Индустриални отношения и сигурност – част първа. Социални концесии в колективното договаряне“
11. Кой призна и кой не призна Косово - цялата сага, ден след ден ...
12. Блогът на Никола Дръндев - Подло пионерче
13. МамкаМу - богът на Юрий Александров
14. Блогът на Евгения Тодорова
15. Бизнесът, правата на човека и корпоративната социална отговорност между доброволността и регулациите
16. Интервю за враждебността между "системните" партии, за ерозията на политическата система, за социалдемокрацията и за други неща
17. Изтегли си книгата "Гъвкави форми на работа и (пост)индустриални отношения в страните от Централна и Източна Европа"
18. Изтегли си книгата "Социалният диалог в частния охранителен сектор"
19. Изтегли си сборника: „България на прага на ЕС: тристранното сътрудничество и развитието на индустриалните отношения. Сравнителни модели и анализ“.
20. Изтегли си книгата "Иновации в колективното договаряне" с автори: Теодор Дечев, Боряна Стойчева и Веселин Илков
21. Изтегли си книгата "Взаимодействие между институциите и индустриални отношения" с автор Теодор Дечев
22. Social Security Watch - Блогът на Емилия Милчева
23. Блогът на Радослав Пашов