

Няма да крия, че причината да споделя тази информация с колектива е обстоятелството, че ми се струва, че нашата национална гордост – Бойковото пътно строителство отстъпва по количествени показатели на азербайджанското. Всъщност, наистина не ми остана време да търся и да проверявам данните за построените и ремонтирани в Българистан магистрали, първокласни и второкласни пътища.
За сметка на това мога да гарантирам, че по качествени показатели, нашите отстъпват забележимо от азербайджанските. Според мен и по скорост на изпълнение – имам преки впечатления, но да не говорим наизуст.
Ако някой има време и нерви да извади данните за нашите постижения – нека сравни българските и азербайджанските количествени показатели. Ще бъде интересно. Със задължителното пояснение, че за всички нови пътища в Азербайджан през последните две години,, строежът върви заедно с … разминиране, която предшества строителните работи…
Държавната агенция за автомобилните пътища на Азербайджан е построила през миналата година, реконструирала и ремонтирала 803,5 километра автомобилни пътища, големи булеварди и улици.
За това е съобщил председателят на Управителния съвет на Държавната агенция за автомобилните пътища на Азербайджан – Салех Маммадов по време на посещение с журналисти в село Агалъ в Зангилански район.
Според думите му, през 2021 година дължината на построените и ремонтирани пътища възлиза на 728,3 километра.
От построените през миналата година 243,3 километра са от републиканско значение, а 398 километра са от местно значение. През 2022 година в град Баку са били реконструирани 171,2 километра пътища и улици.
Източник: https://www.trend.az/business/3712022.htmlТагове:
Премиера на „Уплашен от себе си” – Спект...
И все пак ...
Едва ли ще Ви отнеме много време :).
Но ме смущават качествените им показатели на някои места имам чувството ,че е отббиван номерът Мога да приложа за сравнение турските магистрали Безупречни, строени с желание Двойни мантинели, качествен асфалт, няма пукнатини и неравности, движението не се усеща Изминал съм около 4 хиляди километра по тях, една единствена лека катастрофа видях Просто трябва да си заспал ,за да има произшествие При наtите е истински тормоз и мъчение Подскачане непрекъснато, пукнатини,от които явно си личи ,че не са спазени пропорциите на вложените в асфалта продукти Ние на една екскурзия щяхме да се обърнем с автобуса на участък, в който нямаше движение Шофьорът караше с осемдесет километра ?Изведнъж се наклони на една страна и с големи усилия шофьорът предотврати обръщането Говорих с него, каза ,че на този участък е катастрофирал непредизвикано турски шофьор, по същата причина Мислил е ,че магистралата е като техните?
Такива магистрали излизат златни Не изтекла дори година ,налага се ремонт, а после и ремонт на ремонта
Като ,че ли не са строени от Българи, а от врагове на Българи Ами то по пътищата си е истинска война както в оня виц! Как да се разправи НАТО със Соц системата, това е предметът на срещата! Правят воени планове за всяка соц държава, само за нас- не Един забелязва и казва, че пропускат България Шефът казва ,че не са ни пропуснали, на нас ще дадат автомобили, ние сами ще се изтрепем!
Под всякаква критика са магистралите, мога от раз да кажа ,че битумът в асфалта, освен ,че е недостатъчен , е и некачествен, дебелината на асфалтовия слой не отговаря на изискванията, каменната подложка отдолу също е недостатъчна на дебелина, за да има такива пропадания Икономии на материал, недопустими!
И строителството ни е такова, не дай боже да стане земетресение Наскоро, във връзка с ремонт при дъщерята се оказа че плочата е дебела, максимум 12 см И то носеща плоча, на първи етаж! Консултирах се със специалисти, усъмних се, че е много тънка? Да, трябвало да е 26см!? Ами ,при земетресение, тя ще се счупи като вафла!
Нямаме по- голям враг на себе си от самите нас!
Всичко най- добро, Теодор!

2. "Най-доброто" от политологическите публикации в блога.
3. Един млад политолог - блогът на Тодор Райков
4. Нов икономически блог на проф. д-р Румен Младенов Георгиев
5. Блогът на асистента за икономиката, такава каквато е.
6. Изтегли си книгата „България и Украйна – цивилизационни разломи и политически успоредици“
7. Мартин Димитров
8. Блогът на Теодор Иванов - Кобата
9. Блогът на Мариан с историко - политическа насоченост
10. Свалете си книгата „Индустриални отношения и сигурност – част първа. Социални концесии в колективното договаряне“
11. Кой призна и кой не призна Косово - цялата сага, ден след ден ...
12. Блогът на Никола Дръндев - Подло пионерче
13. МамкаМу - богът на Юрий Александров
14. Блогът на Евгения Тодорова
15. Бизнесът, правата на човека и корпоративната социална отговорност между доброволността и регулациите
16. Интервю за враждебността между "системните" партии, за ерозията на политическата система, за социалдемокрацията и за други неща
17. Изтегли си книгата "Гъвкави форми на работа и (пост)индустриални отношения в страните от Централна и Източна Европа"
18. Изтегли си книгата "Социалният диалог в частния охранителен сектор"
19. Изтегли си сборника: „България на прага на ЕС: тристранното сътрудничество и развитието на индустриалните отношения. Сравнителни модели и анализ“.
20. Изтегли си книгата "Иновации в колективното договаряне" с автори: Теодор Дечев, Боряна Стойчева и Веселин Илков
21. Изтегли си книгата "Взаимодействие между институциите и индустриални отношения" с автор Теодор Дечев
22. Social Security Watch - Блогът на Емилия Милчева
23. Блогът на Радослав Пашов